T.C. Millî Eğitim Bakanlığı

mail_outline İletişim

    Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli Öğretim Programlarında Farklılaştırılmış Öğretim, Erdem Değer Eylem Çerçevesi, Okuryazarlık Becerileri Tanıtımı Semineri - Kasım 2024 Mesleki Çalışma

         11-15 Kasım 2024 Mesleki Çalışma Programı Kapsamında Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli Kapsamında Yüz Yüze Merkezi/Mahalli Hizmet İçi Eğitim Faaliyetlerine Katılan Öğretmenlerin Tamamlamaları Gereken Hizmet İçi Eğitim Faaliyetidir.

    Eğitimlerin 17 Kasım 2024 Pazar günü saat 23 :59'a kadar tamamlanması gerekmektedir. 

    Bakanlığımıza bağlı okul ve kurumlarda görev yapan öğretmenlerin “Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli Öğretim Programlarında Farklılaştırılmış Öğretim ” konusunda bilgi sahibi olmaları amacıyla düzenlenmiştir.

    Bu faaliyeti tamamlayan her katılımcı;

    • Farklılaştırmanın tanımını bilir.
    • Farklılaştırılmış sınıf ikliminin özelliklerini sıralar.
    • Farklılaştırılmış sınıfta uygulanan öğretim yöntemlerini sıralar.
    • Farklılaştırmanın temel ilkelerini sıralar.
    • İçeriğin farklılaştırılmasını açıklar.
    • Sürecin farklılaştırılmasını açıklar.
    • Ürünün farklılaştırılmasını açıklar.
    • Hazır bulunuşluğu dikkate alarak farklılaştırmanın önemini bilir.
    • İlgiyi dikkate alarak farklılaştırmanın önemini açıklar.
    • Öğrenme profilini dikkate alarak farklılaştırmanın önemini açıklar.
    • Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli Öğretim Programlarında destekleme çalışmalarını açıklar.
    • Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli Öğretim Programlarında zenginleştirme çalışmalarını açıklar.
    • Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli Öğretim Programlarında farklılaştırmanın planlanması aşamalarını açıklar.
    • Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli Erdem Değer Eylem Çerçevesinde amaçlanan öğrenci profili yaklaşımlarını bilir.
    • Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli Erdem Değer Eylem Çerçevesinde yer alan değerlerini bilir.
    • Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli Erdem Değer Eylem Çerçevesi değer eğitiminin amacını açıklar.
    • Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli Erdem Değer Eylem Çerçevesi değer öğrenimi ortamlarını açıklar.
    • Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli Erdem Değer Eylem Çerçevesi değer öğrenimi yaklaşımlarını bilir.
    • Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli Erdem Değer Eylem Çerçevesi değer edinimi ilkelerini sıralar.
    • Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli Erdem Değer Eylem Çerçevesi değer eğitimi paydaşlarını bilir.
    • Öğretim Programında Erdem Değer Eylem Çerçevesinin işlevini bilir.
    • Erdem Değer Eylem Çerçevesinin Öğretim Programlarının yansımalarını açıklar.
    • Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli Okuryazarlık Becerileri Çerçevesinde yer alan becerileri bilir.
    • Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli Okuryazarlık Becerileri Çerçevesinde yer alan okuryazarlık becerilerinin düzeylerini açıklar.
    • Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli Okuryazarlık Becerileri Çerçevesinde yer alan okuryazarlık becerilerinin türlerini sıralar.
    • Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli Öğretim Programlarında okuryazarlık becerilerinin işlevini bilir.
    • Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli Öğretim Programlarında okuryazarlık becerileri yansımalarına örnekler verir.

    Eğitim Hedefleri

    .

    Eğitime Kimler Katılmalı?

    Bakanlığımıza bağlı okul ve kurumlarda görev yapan öğretmenler

    Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli Öğretim Programlarında Farklılaştırılmış Öğretim, Erdem Değer Eylem Çerçevesi, Okuryazarlık Becerileri Tanıtımı Semineri

    Bölüm 1 video

    (20dk 1sn)

    Bu ders bir video içeriğidir.

    Bölüm 2 video

    (15dk 48sn)

    Bu ders bir video içeriğidir.

    Bölüm 3 video

    (24dk 45sn)

    Bu ders bir video içeriğidir.

    Bölüm 4 video

    (20dk 37sn)

    Bu ders bir video içeriğidir.