Bu faaliyet; Bakanlığımıza bağlı okul ve kurumlarda görevli öğretmenlerin “Ters Yüz Öğrenme Modeli” hakkında bilgi ve becerilerini artırmak amacıyla düzenlenmiştir.
Eğitim Hedefleri
Bu faaliyeti başarı ile tamamlayan her kursiyer;
- Harmanlanmış öğrenme modeline neden ihtiyaç duyulduğunu açıklar.
- Harmanlanmış öğrenmenin bileşenlerini listeler.
- Harmanlanmış öğrenmenin farklı isimlerle anıldığını bilir.
- Harmanlanmış öğrenmenin tanımlarını bilir.
- Harmanlanmış öğrenme modelinin eğitim alanındaki katkılarını yorumlar.
- Harmanlanmış öğrenmenin uygulama aşamalarını listeler.
- Harmanlanmış öğrenmenin amaçlarını açıklar.
- Harmanlanmış öğrenmenin öğrencilerin öğrenme ihtiyaçlarına katkısını yorumlar.
- Ters yüz sınıf modelinin farklı isimlerle anıldığını bilir.
- Ters yüz öğrenmenin nasıl ortaya çıktığını açıklar.
- Ters yüz sınıf modelinin nasıl ortaya çıktığını açıklar.
- Geleneksel öğrenme ile ters yüz öğrenme arasındaki farkları açıklar.
- Ters yüz sınıf modelinin uygulama aşamalarını açıklar.
- Ters yüz öğrenmeyi destekleyen kuram ve yaklaşımları listeler.
- Ters yüz öğrenmeyi destekleyen kuram ve yaklaşımların, modeli hangi noktalarda desteklediğini açıklar.
- Ters yüz sınıf modelinin amacını açıklar.
- Ters yüz sınıf modelinde öğretmenin rollerini bilir.
- Ters yüz sınıf modelinde öğrencinin rollerini bilir.
- Ters yüz sınıf modelinde velinin rollerini bilir.
- Ters yüz sınıf uygulamasının başarısı için paydaşlar arası iş birliğinin önemini kavrar.
- Ters yüz sınıf modelinin bileşenlerini açıklar.
- Ters yüz öğrenme tasarım uygulamalarını listeler.
- Ters yüz sınıflarda sınıf dışı ve sınıf içi öğrenme süreci tasarımını planlarken gerçekleşen öğretmen faaliyetlerini sıralar.
- Ters yüz sınıflarda kullanılan teknolojik araçları bilir.
- Ters yüz sınıflarda kullanılan video araçlarını oluştururken dikkat edilmesi gereken hususları listeler.
- Ters yüz sınıflarda sınıf dışı ve sınıf içi öğrenme süreci tasarım aşamalarını sırasıyla uygular.
- Ters yüz sınıflarda öğrenme sürecinde kullanılabilecek uygun teknolojik araçları sıralar.
- Ters yüz sınıf modelinin öğrenci, öğretmen ve veli açısından önemini bilir.
- Ters yüz sınıf modelinin öğretimdeki avantajlarını açıklar.
- Ters yüz sınıf modelinin öğretimdeki sınırlılıklarını açıklar.
- Ters yüz sınıf modelini uygulama kararı alınırken dikkat edilecek hususları bilir.
- Ters yüz sınıflarda sınıf içi ve sınıf dışı çalışmaların değerlendirme amaçlarını bilir.
- Ters yüz sınıflarda sınıf dışı çalışmaları değerlendirmede kullanılan yöntem ve teknikleri açıklar.
- Ters yüz sınıflarda sınıf dışı çalışmaları değerlendirmede kullanılabilecek teknolojik araçları bilir.
- Ters yüz sınıflarda sınıf içi çalışmaları değerlendirmede kullanılan yöntem ve teknikleri açıklar.
- Ters yüz sınıflarda değerlendirmede kullanılacak geleneksel değerlendirme araçlarını açıklar.
- Ters yüz sınıfların sınıf dışı ve sınıf içi çalışmalarında kullanılacak uygun değerlendirme araçlarını sıralar.
Eğitime Kimler Katılmalı?
Bakanlığımıza bağlı okul ve kurumlarda görev yapan tüm öğretmenler
Ters Yüz Öğrenme Modeli Eğitimi Kursu
Ters Yüz Öğrenme Nedir? Scorm
Bu ders etkileşimli öğeler içermektedir.
Ters Yüz Öğrenmede Roller Scorm
Bu ders etkileşimli öğeler içermektedir.
Bu ders etkileşimli öğeler içermektedir.
TYS Modelinin Avantajları-Sınırlılıkları Scorm
Bu ders etkileşimli öğeler içermektedir.
TYS Modelinde Ölçme ve Değerlendirme Scorm
Bu ders etkileşimli öğeler içermektedir.
Bu ders etkileşimli öğeler içermektedir.
Bu ders etkileşimli öğeler içermektedir.
SINAV
Diğer öğeler içermektedir.