Anasayfa > Eğitimler > Eğitim Detayları

Sınıf Öğretmenlerinin Matematik Öğretim Becerilerinin Geliştirilmesi Semineri

240 kişi değerlendirdi. Ortalaması: 4.7/5

Eğitime Katıl

Bu faaliyet; Bakanlığımıza bağlı okul ve kurumlarda görev yapan sınıf öğretmenlerinin ‘İlkokulda Matematik Öğretimi’ konusunda bilgi ve becerilerini artırmak amacıyla düzenlenmiştir. Bu faaliyeti tamamlayan her katılımcı;

  • Sayıların öğretiminde kullanılan kavramları açıklar.
  • Toplama ve çıkarma işleminin anlamları, soru yapıları ve gösterimlerini açıklar.
  • Toplama ve çıkarma işlemlerine yönelik stratejileri kullanır.
  • Çarpma ve bölme işlemlerinin anlamları, işlevleri, soru yapıları ve gösterimlerini açıklar.
  • Çarpma ve bölme işlemleri arasındaki ilişkiyi açıklar.
  • Farklı çarpma yöntemlerini kullanır.
  • Kesir kavramını ve öğretim sırasını açıklar.
  • Basamak değeri kavramını tanımlayarak basamak değeri öğretim yöntem ve tekniklerini uygular.
  • Basamak değeri öğretiminde materyal kullanımına yönelik etkinlik tasarlar.
  • Basamak değeri öğretiminde oyun temelli etkinlikler hazırlar.
  • Ölçme öğretiminin aşamaları ve ilkelerini açıklar.
  • Çevre – alan öğretimine yönelik yöntem ve teknikleri kullanır.
  • Veri öğretimine ilişkin yöntem ve teknikleri kullanır.
  • Tablo – grafik okuma ve yorumlama yapar.
  • Ölçmeye ve hesaplamaya dayalı tahmin yapar.
  • Problem çözme ve kurma sürecini açıklar.
  • Matematiğin teknolojik gelişmelere etkisini açıklar.
  • Uluslararası sınavlar ve uygulama süreçlerini açıklar.
  • Alanının eğitim ve öğretimi için gerekli olan becerileri sergiler.
  • Meslektaşlarıyla bilgi ve deneyim paylaşımına açıktır.
  • Kişisel ve mesleki yönden kendisini geliştirmeye yönelik faaliyetlerde bulunur.
Eğitim Hedefleri

Bu faaliyeti tamamlayan her katılımcı;

  • Sayıların öğretiminde kullanılan kavramları açıklar.
  • Toplama ve çıkarma işleminin anlamları, soru yapıları ve gösterimlerini açıklar.
  • Toplama ve çıkarma işlemlerine yönelik stratejileri kullanır.
  • Çarpma ve bölme işlemlerinin anlamları, işlevleri, soru yapıları ve gösterimlerini açıklar.
  • Çarpma ve bölme işlemleri arasındaki ilişkiyi açıklar.
  • Farklı çarpma yöntemlerini kullanır.
  • Kesir kavramını ve öğretim sırasını açıklar.
  • Basamak değeri kavramını tanımlayarak basamak değeri öğretim yöntem ve tekniklerini uygular.
  • Basamak değeri öğretiminde materyal kullanımına yönelik etkinlik tasarlar.
  • Basamak değeri öğretiminde oyun temelli etkinlikler hazırlar.
  • Ölçme öğretiminin aşamaları ve ilkelerini açıklar.
  • Çevre – alan öğretimine yönelik yöntem ve teknikleri kullanır.
  • Veri öğretimine ilişkin yöntem ve teknikleri kullanır.
  • Tablo – grafik okuma ve yorumlama yapar.
  • Ölçmeye ve hesaplamaya dayalı tahmin yapar.
  • Problem çözme ve kurma sürecini açıklar.
  • Matematiğin teknolojik gelişmelere etkisini açıklar.
  • Uluslararası sınavlar ve uygulama süreçlerini açıklar.
  • Alanının eğitim ve öğretimi için gerekli olan becerileri sergiler.
  • Meslektaşlarıyla bilgi ve deneyim paylaşımına açıktır.
  • Kişisel ve mesleki yönden kendisini geliştirmeye yönelik faaliyetlerde bulunur.
Eğitime Kimler Katılmalı?

Bakanlığımıza bağlı okul ve kurumlarda görev yapan sınıf öğretmenleri