T.C. Millî Eğitim Bakanlığı

mail_outline İletişim

    Kelime İşlemci Programı (Office Word) Eğitimi Semineri 2- Kasım 2022 Mesleki Çalışma

    Bu faaliyet; Bakanlığımıza bağlı okul ve kurumlarda görev yapan öğretmenlerin “Kelime İşlemci Programı (Office Word)” programı kullanımı konusunda bilgi ve becerilerini artırmak amacıyla düzenlenmiştir.

    Eğitim Hedefleri

    Bu faaliyeti başarı ile tamamlayan her kursiyer;

    • Word programı giriş sekmesi ve özellikleri hakkında bilgi sahibi olur.
    • Word programı giriş sekmesinde yer alan özellikleri kullanır.
    • Word programı ekle sekmesi ve özellikleri hakkında bilgi sahibi olur.
    • Word programı ekle sekmesinde yer alan özellikleri kullanır.
    • Word programı tasarım sekmesi ve özellikleri hakkında bilgi sahibi olur.
    • Word programı tasarım sekmesinde yer alan özellikleri kullanır.
    • Word programı sayfa düzeni sekmesi ve özellikleri hakkında bilgi sahibi olur.
    • Word programı sayfa düzeni sekmesinde yer alan özellikleri kullanır.
    • Word programı başvurular sekmesi ve özellikleri hakkında bilgi sahibi olur.
    • Word programı başvurular sekmesinde yer alan özellikleri kullanır.
    • Word programı postalar sekmesi ve özellikleri hakkında bilgi sahibi olur.
    • Word programı postalar sekmesinde yer alan özellikleri kullanır.
    • Word programı gözden geçirme sekmesi ve özellikleri hakkında bilgi sahibi olur.
    • Word programı gözden geçirme sekmesi ve özellikleri hakkında bilgi sahibi olur.
    • Word programı görünüm sekmesi ve özellikleri hakkında bilgi sahibi olur.
    • Word programı görünüm sekmesinde yer alan özellikleri kullanır.
    • Word programı geliştirici sekmesi ve özellikleri hakkında bilgi sahibi olur.
    • Word programı geliştirici sekmesinde yer alan özellikleri kullanır.
    • Alanının eğitim ve öğretimi için gerekli olan becerileri sergiler.
    • Öğretme ve öğrenme sürecinde bilgi ve iletişim teknolojilerini etkin olarak kullanır.
    • Etkili iletişim yöntem ve tekniklerini kullanmaya özen gösterir.
    • Meslektaşlarıyla bilgi ve deneyim paylaşımına açıktır.
    • Mesleki ve bireysel yönden kendisini geliştirmeye yönelik faaliyetlerde bulunur.

    Eğitime Kimler Katılmalı?

    Bakanlığımıza bağlı okul ve kurumlarda görev yapan tüm öğretmenler

    FAALİYET TANITIM

    Faaliyet Tanıtım video

    (1dk 1sn)

    Bu ders bir video içeriğidir.

    BAŞVURULAR SEKMESİ

    İçindekiler Tablosu Oluşturma – Tabloyu Güncelleştirme video

    (14dk 14sn)

    Bu ders bir video içeriğidir.

    Dipnot-Sonnot Ekleme video

    (3dk 17sn)

    Bu ders bir video içeriğidir.

    Alıntılar ve Kaynakça Yönetme – Kaynakça Tablosu Ekleme video

    (4dk 50sn)

    Bu ders bir video içeriğidir.

    Resim Yazısı ve Şekiller Tablosu Ekleme video

    (11dk 35sn)

    Bu ders bir video içeriğidir.

    Dizin İşlemleri video

    (2dk 32sn)

    Bu ders bir video içeriğidir.

    POSTALAR SEKMESİ

    Adres Mektup Birleştirme ile Çoklu Belgeleri Otomatik Oluşturma video

    (3dk 51sn)

    Bu ders bir video içeriğidir.

    Adres Mektup Birleştirme ile Çoklu Sertifikaları Otomatik Oluşturma ve E-posta ile Gönderme video

    (4dk 7sn)

    Bu ders bir video içeriğidir.

    ÇÖZÜMLÜ UYGULAMALAR

    Giriş Bölümü Uygulaması video

    (2dk 28sn)

    Bu ders bir video içeriğidir.

    Dosya Menüsü Uygulaması video

    (3dk 29sn)

    Bu ders bir video içeriğidir.

    Giriş Sekmesi - Pano Bölümü / Biçim Boyacısı Uygulamaları video

    (1dk 8sn)

    Bu ders bir video içeriğidir.

    Giriş Sekmesi - Kesme/Kopyalama/Yapıştırma Uygulamaları video

    (3dk 21sn)

    Bu ders bir video içeriğidir.

    Giriş Sekmesi - Yazı Tipi ve Paragraf Bölümü Uygulamaları video

    (4dk 53sn)

    Bu ders bir video içeriğidir.

    Giriş Sekmesi - Stiller Bölümü Uygulaması video

    (1dk 42sn)

    Bu ders bir video içeriğidir.

    Giriş Sekmesi - Düzenleme Bölümü - Bul, Değiştir ve Seçme Uygulamaları video

    (1dk 58sn)

    Bu ders bir video içeriğidir.

    Ekle Sekmesi - Tablo Oluşturma Uygulaması video

    (4dk 21sn)

    Bu ders bir video içeriğidir.

    Ekle Sekmesi – Resim, Şekil, Ekran Görüntüsü, Boş Sayfa ve Kapak Sayfası Ekleme Uygulamaları video

    (4dk 18sn)

    Bu ders bir video içeriğidir.

    Ekle Sekmesi - Grafik Ekleme Uygulaması video

    (2dk 38sn)

    Bu ders bir video içeriğidir.

    Ekle Sekmesi - SmartArt Ekleme Uygulaması video

    (3dk 24sn)

    Bu ders bir video içeriğidir.

    Ekle Sekmesi - Köprü Ekleme Uygulaması video

    (1dk 40sn)

    Bu ders bir video içeriğidir.

    Ekle Sekmesi - Üstbilgi, Altbilgi Ekleme Uygulaması video

    (2dk 34sn)

    Bu ders bir video içeriğidir.

    Ekle Sekmesi - Sayfa Numarası Ekleme Uygulaması video

    (2dk 34sn)

    Bu ders bir video içeriğidir.

    Ekle Sekmesi - Metin Kutusu, WordArt, Büyük Harf, Tarih ve Saat, Denklem, Simge Uygulamaları video

    (5dk 17sn)

    Bu ders bir video içeriğidir.

    Tasarım Sekmesi Uygulaması video

    (2dk 16sn)

    Bu ders bir video içeriğidir.

    Sayfa Düzeni Sekmesi Uygulaması video

    (2dk 55sn)

    Bu ders bir video içeriğidir.

    Başvurular Sekmesi - İçindekiler Tablosu Ekleme Uygulaması video

    (3dk 40sn)

    Bu ders bir video içeriğidir.

    Başvurular Sekmesi - Dipnot-Sonnot Ekleme Uygulaması video

    (1dk 48sn)

    Bu ders bir video içeriğidir.

    Başvurular Sekmesi - Alıntı, Kaynak ve Kaynakça Tablosu Ekleme Uygulaması video

    (3dk 3sn)

    Bu ders bir video içeriğidir.

    Başvurular Sekmesi - Resim Yazısı ve Şekiller Tablosu Ekleme Uygulaması video

    (2dk 8sn)

    Bu ders bir video içeriğidir.

    Başvurular Sekmesi - Dizin Ekleme Uygulaması video

    (1dk 39sn)

    Bu ders bir video içeriğidir.

    Postalar Sekmesi - Adres Mektup Birleştirme Uygulaması video

    (3dk 33sn)

    Bu ders bir video içeriğidir.

    Gözden Geçir Sekmesi - Yazım ve Dilbilgisi / Sözcük Sayımı / Açıklama Uygulamaları video

    (2dk 18sn)

    Bu ders bir video içeriğidir.

    Görünüm Sekmesi - Göster Bölümü / Yakınlaştır / Makrolar Bölümü Uygulamaları video

    (2dk 10sn)

    Bu ders bir video içeriğidir.