Bu faaliyet; Bakanlığımıza bağlı okul ve kurumlarda görevli öğretmenlerin “Hibrit öğrenme modeli” hakkında bilgi ve becerilerini artırmak amacıyla düzenlenmiştir.
Eğitim Hedefleri
Bu faaliyeti başarı ile tamamlayan her kursiyer;
- Harmanlanmış öğrenme modelinin nasıl oluştuğunu açıklar.
- Uzaktan eğitimin temel amacını açıklar.
- Uzaktan eğitimin ülkemizdeki gelişim aşamalarını sıralar.
- Harmanlanmış öğrenmenin tanımlarını bilir ve listeler.
- Harmanlanmış öğrenme modelinin eğitim alanındaki katkılarını yorumlar.
- Harmanlanmış öğrenmenin amaçlarını açıklar.
- Harmanlanmış öğrenmenin öğrencilerin öğrenme ihtiyaçlarına katkısını yorumlar.
- Harmanlanmış öğrenme ortamlarının güçlü yanlarını açıklar.
- Harmanlanmış öğrenme düzeylerini sıralar.
- Harmanlanmış bir derste kullanılabilecek modelleri açıklar.
- Hibrit öğrenme modelinin nasıl oluştuğunu açıklar.
- Hibrit öğrenmenin tanımlarını açıklar.
- Hibrit öğrenme modeli ile harmanlanmış öğrenme modeli arasındaki benzerlik ve farklılıkları açıklar.
- Hibrit öğrenme modelinin genel amacını tanımlar.
- Hibrit öğrenme ortamları tasarlanırken dikkate alınması gereken temel unsurları sıralar.
- Hibrit öğrenme modelinin özelliklerini açıklar.
- Hibrit öğrenme modeli’ni uygularken dikkat edilecek etmenleri bilir.
- Genel izleme ve raporlamanın hibrit öğrenme için öncelikli hedeflerin belirlenmesinde etken olduğunun farkına varır.
- Öğrencilerin hibrit öğrenmeye erişimin sağlanması için dikkat edilecek etmenlerin sonuçlarını değerlendirir.
- Hibrit öğrenme modelinin bileşenlerini sıralar.
- Hibrit öğrenme modelinin bileşenlerini analiz eder.
- Hibrit öğrenme modelinin öğrencilerin öğrenme performansına etkisini değerlendirir.
- Hibrit öğrenme modelinin ülkemizde uygulanmaya başlanması sürecini bilir.
- Hibrit öğrenme modelinin tasarlama sürecinde dikkat edilecek hususları açıklar.
- Dijital araçların kullanıldığı planlama süreçlerini tasarlarken öğretmenlerin göz önünde bulundurması gereken durumları sıralar.
- Hibrit öğrenme sürecinde kullanılabilecek dijital araçları ve teknolojik uygulamaları sıralar.
- Hibrit öğrenmede klasik değerlendirme, alternatif değerlendirme ve biçimlendirici değerlendirme yöntemlerini kullanacağını bilir.
- Biçimlendirici değerlendirmenin uygulama basamaklarını sıralar.
- Biçimlendirici değerlendirmede dikkat edilmesi gereken hususları açıklar.
- Hibrit öğrenme modelinin salgın döneminde ülkemizdeki uygulanma sürecini açıklar.
- Hibrit öğrenme modelinin geleceğin eğitim senaryolarından biri olduğunu bilir.
- Hibrit öğrenme modelinin teknoloji kaynaklı sınırlılıklarını açıklar.
- Hibrit öğrenme modelinin beceri kaynaklı sınırlılıklarını açıklar.
- Hibrit öğrenme modelinin avantajlarını açıklar.
Eğitime Kimler Katılmalı?
Bakanlığımıza bağlı okul ve kurumlarda görev yapan öğretmenler.
Hibrit Öğrenme Modeli Eğitimi Kursu
Harmanlanmış Öğrenme Modeli Scorm
Bu ders etkileşimli öğeler içermektedir.
Hibrit Öğrenme Modelinin Özellikleri ve Bileşenleri Scorm
Bu ders etkileşimli öğeler içermektedir.
Hibrit Öğrenme Modelinin Uygulama Süreci Scorm
Bu ders etkileşimli öğeler içermektedir.
Hibrit Öğrenme Modelinin Sınırlılıkları ve Avantajları Scorm
Bu ders etkileşimli öğeler içermektedir.
Uygulamaları Örneği Scorm
Bu ders etkileşimli öğeler içermektedir.
SINAV
Diğer öğeler içermektedir.