Hibrit Öğrenme Modeli Eğitimi Kursu

618 kişi değerlendirdi. Ortalaması: 4.4/5
Bu faaliyet; Bakanlığımıza bağlı okul ve kurumlarda görevli öğretmenlerin “Hibrit öğrenme modeli” hakkında bilgi ve becerilerini artırmak amacıyla düzenlenmiştir.
Eğitim Hedefleri
Bu faaliyeti başarı ile tamamlayan her kursiyer;
- Harmanlanmış öğrenme modelinin nasıl oluştuğunu açıklar.
- Uzaktan eğitimin temel amacını açıklar.
- Uzaktan eğitimin ülkemizdeki gelişim aşamalarını sıralar.
- Harmanlanmış öğrenmenin tanımlarını bilir ve listeler.
- Harmanlanmış öğrenme modelinin eğitim alanındaki katkılarını yorumlar.
- Harmanlanmış öğrenmenin amaçlarını açıklar.
- Harmanlanmış öğrenmenin öğrencilerin öğrenme ihtiyaçlarına katkısını yorumlar.
- Harmanlanmış öğrenme ortamlarının güçlü yanlarını açıklar.
- Harmanlanmış öğrenme düzeylerini sıralar.
- Harmanlanmış bir derste kullanılabilecek modelleri açıklar.
- Hibrit öğrenme modelinin nasıl oluştuğunu açıklar.
- Hibrit öğrenmenin tanımlarını açıklar.
- Hibrit öğrenme modeli ile harmanlanmış öğrenme modeli arasındaki benzerlik ve farklılıkları açıklar.
- Hibrit öğrenme modelinin genel amacını tanımlar.
- Hibrit öğrenme ortamları tasarlanırken dikkate alınması gereken temel unsurları sıralar.
- Hibrit öğrenme modelinin özelliklerini açıklar.
- Hibrit öğrenme modeli’ni uygularken dikkat edilecek etmenleri bilir.
- Genel izleme ve raporlamanın hibrit öğrenme için öncelikli hedeflerin belirlenmesinde etken olduğunun farkına varır.
- Öğrencilerin hibrit öğrenmeye erişimin sağlanması için dikkat edilecek etmenlerin sonuçlarını değerlendirir.
- Hibrit öğrenme modelinin bileşenlerini sıralar.
- Hibrit öğrenme modelinin bileşenlerini analiz eder.
- Hibrit öğrenme modelinin öğrencilerin öğrenme performansına etkisini değerlendirir.
- Hibrit öğrenme modelinin ülkemizde uygulanmaya başlanması sürecini bilir.
- Hibrit öğrenme modelinin tasarlama sürecinde dikkat edilecek hususları açıklar.
- Dijital araçların kullanıldığı planlama süreçlerini tasarlarken öğretmenlerin göz önünde bulundurması gereken durumları sıralar.
- Hibrit öğrenme sürecinde kullanılabilecek dijital araçları ve teknolojik uygulamaları sıralar.
- Hibrit öğrenmede klasik değerlendirme, alternatif değerlendirme ve biçimlendirici değerlendirme yöntemlerini kullanacağını bilir.
- Biçimlendirici değerlendirmenin uygulama basamaklarını sıralar.
- Biçimlendirici değerlendirmede dikkat edilmesi gereken hususları açıklar.
- Hibrit öğrenme modelinin salgın döneminde ülkemizdeki uygulanma sürecini açıklar.
- Hibrit öğrenme modelinin geleceğin eğitim senaryolarından biri olduğunu bilir.
- Hibrit öğrenme modelinin teknoloji kaynaklı sınırlılıklarını açıklar.
- Hibrit öğrenme modelinin beceri kaynaklı sınırlılıklarını açıklar.
- Hibrit öğrenme modelinin avantajlarını açıklar.
Eğitime Kimler Katılmalı?
Bakanlığımıza bağlı okul ve kurumlarda görev yapan öğretmenler.