Fatih Projesi Alan Bazlı Öğretim Süreci Tasarımı Eğitimi Kursu

2306 kişi değerlendirdi. Ortalaması: 3.9/5
Fatih Projesi Alan Bazlı Öğretim Süreci Tasarımı Eğitimi Kursu
SINAV
Bu faaliyet; Bakanlığımız okul/kurumlarında görev yapan öğretmenlere öğretim süreci tasarlama ve teknopedagoji konularında farkındalık oluşturmak, bilgi ve beceri kazandırmak amacıyla düzenlenmiştir.
Eğitim Hedefleri
Bu faaliyeti başarı ile tamamlayan her kursiyer;
- Öğretim sürecini teknopedagojik açıdan analiz eder.
- Teknolojik Pedagojik İçerik Bilgisi modeli hakkında bilgi sahibi olur.
- Teknopedagojik eğitimin dört faktörü hakkında bilgi sahibi olur.
- Öğretim programlarının ögelerini bilir.
- Ders Tasarım Yaklaşımları hakkında bilgi sahibi olur.
- ADDIE Modeli hakkında fikir sahibi olur.
- ASSURE Modeli hakkında fikir sahibi olur.
- Senaryo Tabanlı Öğrenme hakkında fikir sahibi olur.
- SAMR modeli hakkında fikir sahibi olur.
- 5E Modeli hakkında fikir sahibi olur.
- 7E Modeli hakkında fikir sahibi olur.
- MEB’in teknoloji kullanımına yönelik projeleri hakkında bilgi sahibi olur.
- Branşında teknoloji kullanarak öğretim sürecini tasarlar.
- EBA kaynakları ile ilgili güncellemeleri takip eder.
- Branşı ile ilgili eğitim yazılımları, web kaynakları kullanır.
- Branşı ile ilgili mobil uygulamaları kullanır.
- Elektronik değerlendirme yazılımlarını araştırır.
- Kazanıma uygun e-materyalleri seçer.
- İhtiyaç duyduğu e-materyalleri geliştirir.
- E-içeriklerde bulunması gereken özellikler hakkında fikir sahibi olur.
- Hazırlanan ders planı doğrultusunda ders örneğinin incelemesini yapar.
- Kişisel ve meslekî yönden kendisini geliştirmeye yönelik faaliyetlerde bulunur.
- Teknolojiyi, mesleki etik ilkelerini gözeterek kullanır.
- Mesleki etik ilkelere uyarak mesleki bağlılık ve saygınlığını korur.
Eğitime Kimler Katılmalı?
Bakanlığımıza bağlı okul ve kurumlarda görev yapan tüm öğretmenler ve okul yöneticileri.