Bireyselleştirilmiş Eğitim Programı Hazırlama Semineri

11776 kişi değerlendirdi. Ortalaması: 4.7/5
Bireyselleştirilmiş Eğitim Programı Hazırlama Semineri
- Bireyselleştirilmiş Eğitim Programı Hazırlamanın Temelleri-1 (8dk 10sn )
- Bireyselleştirilmiş Eğitim Programı Hazırlamanın Temelleri-2 (3dk 54sn )
- Bireyselleştirilmiş Eğitim Programı Hazırlamanın Temelleri-3 (14dk 0sn )
- Bireyselleştirilmiş Eğitim Programı Hazırlamanın Temelleri-4 (7dk 22sn )
- Bireyselleştirilmiş Eğitim Programı Hazırlamanın Temelleri-5 (5dk 23sn )
- Bedensel Yetersizliği Olan Öğrenciler (19dk 26sn )
- Dil ve Konuşma Bozukluğu Olan Öğrenciler (21dk 50sn )
- Görme Yetersizliği Olan Öğrenciler (16dk 34sn )
- İşitme Yetersizliği Olan Öğrenciler (18dk 27sn )
- Otizmi Olan Öğrenciler (21dk 8sn )
- Özel Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrenciler (18dk 10sn )
- Zihinsel Yetersizliği Olan Öğrenciler (25dk 25sn )
Bu faaliyet; Bakanlığımıza bağlı okullarda görev yapan öğretmenlerin “Bireyselleştirilmiş Eğitim Programı Hazırlama” konusunda bilgi ve becerilerini artırmak amacıyla düzenlenmiştir.
Eğitim Hedefleri
Bu faaliyeti tamamlayan her katılımcı;
- Bireyselleştirilmiş Eğitim Programının önemini açıklar.
- Bireyselleştirilmiş Eğitim Programı geliştirme biriminin görevlerini açıklar.
- Bireyselleştirilmiş Eğitim Programında yer alan ögeleri sıralar.
- Öğrencinin performansını alır.
- Öğrenciye yönelik uygun amaçlar belirler.
- Öğretimi planlar.
- Bireyselleştirilmiş Eğitim Programı hazırlar.
- Ailenin Bireyselleştirilmiş Eğitim Programı hazırlama sürecindeki rolünü tartışır.
- Okul yönetiminin Bireyselleştirilmiş Eğitim Programı hazırlama sürecindeki rolünü tartışır.
- Bireyselleştirilmiş Eğitim Programı izleme ve değerlendirmesini yapar.
- Zihinsel yetersizliği olan öğrencilerin özelliklerini bilir
- Okul/sınıf ortamını zihinsel yetersizliği olan öğrencilerin ihtiyaçları doğrultusunda düzenler.
- Zihinsel yetersizliği olan öğrencilere yönelik Bireyselleştirilmiş Eğitim Programı hazırlar.
- Otizmi olan öğrencilerin özelliklerini açıklar.
- Okul/sınıf ortamını otizmi olan öğrencilerin ihtiyaçları doğrultusunda düzenler.
- Otizmi olan öğrencilere yönelik Bireyselleştirilmiş Eğitim Programı hazırlar.
- Görme yetersizliği olan öğrencilerin özelliklerini açıklar.
- Okul/sınıf ortamını görme yetersizliği olan öğrencilerin ihtiyaçları doğrultusunda düzenler.
- Görme yetersizliği olan öğrencilere yönelik Bireyselleştirilmiş Eğitim Programı hazırlar.
- İşitme yetersizliği olan öğrencilerin özelliklerini açıklar.
- Okul/sınıf ortamını işitme yetersizliği olan öğrencilerin ihtiyaçları doğrultusunda düzenler.
- İşitme yetersizliği olan öğrencilere yönelik BEP hazırlar.
- Bedensel yetersizliği olan öğrencilerin özelliklerini açıklar.
- Okul/sınıf ortamını bedensel yetersizliği olan öğrencilerin ihtiyaçları doğrultusunda düzenler.
- Bedensel yetersizliği olan öğrencilere yönelik BEP hazırlar.
- Özel öğrenme güçlüğü olan öğrencilerin özelliklerini açıklar.
- Okul/sınıf ortamını özel öğrenme güçlüğü olan öğrencilerin ihtiyaçları doğrultusunda düzenler.
- Özel öğrenme güçlüğü olan öğrencilere yönelik BEP hazırlar.
- Dil ve konuşma bozukluğu olan öğrencilerin özelliklerini açıklar.
- Okul/sınıf ortamını dil ve konuşma bozukluğu olan öğrencilerin ihtiyaçları doğrultusunda düzenler.
- Dil ve konuşma bozukluğu olan öğrencilere yönelik BEP hazırlar.
- Alanının eğitim ve öğretimi için gerekli olan becerileri sergiler.
- Öğretme ve öğrenme sürecinde bilgi ve iletişim teknolojilerini etkin olarak kullanır.
- Etkili iletişim yöntem ve tekniklerini kullanmaya özen gösterir.
- Meslektaşlarıyla bilgi ve deneyim paylaşımına açıktır.
- Mesleki ve bireysel yönden kendisini geliştirmeye yönelik faaliyetlerde bulunur
Eğitime Kimler Katılmalı?
Bakanlığımıza bağlı okullarda görev yapan yönetici ve öğretmenler